Domov
    Kategórie
    Košík
    Obľúbené
    Profil

    CFMOTO GLADIATOR X1000 G3

    CFMOTO GLADIATOR X1000 G3

    CFMOTO GLADIATOR X1000 G3

    OD 12710

    Prichádza nová generácia X1000

    Nový Gladiator poskytuje viac ako len maximálny výkon; je to vynikajúca rovnováha medzi silou, pohodlím a intuitívnym ovládaním. Nie je to iba hrubá sila, je to stroj na ktorý sa môžete plne spoľahnúť. Jazdite a pracujte s vedomím, že máte v rukách po všetkých stránkach technologickú špičku v oblasti ATV.

    Cena

    OD 12710 €

    Objem motora

    1000 ccm

    Výkon motora

    90 koní

    Krútiaci moment

    88 Nm

    Svetlá výška

    305 mm

    Optimalizované riadidlá

    Riadidlá aj štoky sú zo zliatiny hliníka čím vznikla 40% úspora ich hmotnosti.

     

    Módy EPS

    Progresívny elektronický posilňovač riadenia. Možnosti nastavenia: AUTO: Automatické prispôsobenie sa. MIN: Športový režim s citlivým zásahom pre nerušený dynamický zážitok z jazdy. MID: Bežný režim pre všestrannú odozvu podľa situácie. MAX: Pracovný režim s optimálnym výkonom s dôrazom na presné potreby jazdca.

     

    Nová, lepšia ergonómia

    Vylepšený jazdecký trojuholník. Vylepšené ovládanie plynu. Radenie prešlo na pravú stranu. Optimalizovaná brzdová sústava. Brzda predných kolies je ovládaná ľavou páčkou. Rozostup nôh je zúžený o 11 mm. Až o 80% menšie vibrácie pôsobiace na telo. Lepší odvod tepla od nôh jazdca.

     

    Odpruženie novej generácie

    Plne nastaviteľné, nitrogénové pruženie. Dráha pruženia je až o 35% zvýšená oproti pôvodnej verzii. Predný stabilizátor.

     

    CFMOTO CVT

    Variátor CFMOTO: Najmodernejšie technológie z dielne CFMOTO. Optimalizované sanie vzduchu s reakčným čidlom vysokej teploty. Hladký, účinný prenos sily. Dlhšia životnosť remeňa.

     

    Podvozok do extrému

    Podvozok pripravený do extrému. Nájazdové uhly vpredu / vzadu až 90°. O 35% zvýšenie zdvihu pruženia. O 17% menší polomer otáčania.

     

    LED technika

    Na oboch koncoch je stroj vybavený inovovanou LED technológiou. Maximálny výkon aj v zlých podmienkach viditeľnosti.

     

    Praktická výbava

    Všestranný napájací zdroj. Dvojité zásuvky: zapaľovač cigariet + typ A&C. 3,8 l vodeodolný úložný box (vľavo). Veľký 7″ prehľadný TFT displej.

     

    Aplikácia CFMOTO RIDE

    T-Box (voliteľné) umožňuje prepojenie so smartfónom cez aplikáciu CFMOTO RIDE, čo znamená okamžitý prístup k palubným údajom v reálnom čase napr.: množstvo paliva, stav batérie, záznam o jazde, samodiagnostika vybraných základných funkcií pred jazdou.

     

    Prémiová záruka

    Predĺžená záruka 5 ROKOV / 10 000 km platí pri zakúpení CFMOTO v predajnej sieti Journeyman CZ v ČR a SR pre všetkých nových zákazníkov (prvý majiteľ) bez rozdielu či je fyzická osoba, či podnikateľ.

    CFMOTO GLADIATOR X1000 G3

    KĽÚČOVÉ VLASTNOSTI

    1

    Motor

    Nová platforma motora V-Twin so vstrekovaním Bosch. Vyšší výkon o 16% je premietnutý v celom spektre otáčok.
    Ride-By-Wire.
    EBS – motorová brzda.

    2

    Ultramoderný design

    Progresívna DNA Gladiatora s jasným odkazom ako vyzerá budúcnosť už dnes.
    Vpredu dominuje športovejšie ladená maska chladiča doplnená o jedinečné LED (denné/nočné) svetlá. Širšie kapoty umožňujú obuť aj väčšie pneumatiky.

    3

    Zadná časť

    prináša niekoľko jedinečnosti:
    – koncovka výfuku má dva otvory (vpravo / vľavo),
    – dizajnovú lahôdku v podobe svetelnej LED rampy,
    – luxusné sedadlo spolujazdca.

    yyyy.png
    4

    3 mapy riadenia motora

    ŠPORT:
    Agresívna odozva plynu so 100% nábehom výkonu.
    NORMAL:
    Lineárna odozva plynu pre všestranný deň.
    WORK:
    Hladká krivka výkonu s maximálnou mierou šetrnosti rotujúcej techniky.

    5

    Asistenti bezpečnosti

    DAC:
    Zjazd dole svahom stráži elektronický asistent.
    Burst Sensor:
    Monitoruje EFI a rieši v reálnom čase výkon motor.

    6

    Podvozok do extrému

    Podvozok pripravený do extrému.
    Nájazdové uhly vpredu / vzadu až 90°.
    O 35% zvýšenie zdvihu pruženia.
    O 17% menší polomer otáčania.