text160
    text176
    text343
    text516
    text486

    CFMOTO Gladiator X1000 Overland G3

    CFMOTO Gladiator X1000 Overland G3

    CFMOTO Gladiator X1000 Overland G3

    OD 13870

    Uvedená cena je za homologizáciu T3b. L7e - 14 275€ vrátane DPH.

    Pre Vaše nové dobrodružstvo je tu Váš nový partner

    Pre expedíciu plne vybavený model OVERLAND G3 plne vychádza z novej generácie GLADIATORA X1000 G3 Premium. Najlepšia technika doplnená o prémiové prvky výbavy, tento stroj stavia do najvyššej úrovne. Je správnou voľbou pre tých, čo milujú dobrodružstvo, expedície a objavovanie. Posádke sa postará o komfortnú a bezpečnú jazdu a stroj je plne vybavený a „obrnený“ na nástrahy terénu už v základnej výbave.

    Prémiový stroj = prémiová výbava

    Exkluzívna grafika / 2 farby
    8“ MMI displej (dotykový)
    Predný  / zadný rám
    Ohrádka na prednom / zadnom nosiči
    Čelné plexi
    Vyhrievané sedadlá / rukoväte
    Vyhrievaná páčka ovládania plynu
    Ochrana podvozku
    Objemný zadný box
    Expedičné svetlo vpredu

    Exkluzívna grafika

    Každý OVERLAND dostáva do daru jedinečnú „Overland“ grafiku. Aktuálne bude stroj dostupný v dvoch farebných prevedeniach:
    Forest Green (zelená) a Desert Tan (pieskovo žltá).

    Ťahá. Tlačí. Pracuje…

    …ale aj objavuje a zabáva.

    8“ MMI displej

    Dotykový displej posiela posádke lavínu informácií a zároveň disponuje konektivitou pre Apple CarPlay.
    Pod displejom je k dispozícii zásuvka 12V + porty USB  / C.

    Plná ochrana stroja a posádky

    OVERLAND je doslova plne „obrnený“. Pridané oceľové rámy na oboch koncoch dopĺňajú oceľové ohrádky inštalované na nosičoch, ktorá ochránia box aj náklad. Podvozok je celoplošne ochránený silnou *HDPE viacprvkovou 8 mm doskou, čelo pred prednou nápravou je zo silnej zliatiny hliníka.
    *HDPE je polyethylen s vysokou hustotou.

    Čelné plexi

    Čelné plexi sa otáča spolu s riadidlami stroja, je tvarované na optimálne obtekanie vzduchu a ochranu posádky. Jeho držiak nenápadne ochraňuje MMI displej pred mechanickým poškodením.

    Vyhrievané sedadlá,rukoväte…

    …ale i páčka plynu. Všetko pre pohodlie posádky, a citlivé ovládanie plynu aj v mrazivom počasí.

    Objemný zadný box

    Veľkoobjemový zadný box z troch strán ochraňuje nadstavba nosičov a novinkou sú tri integrované platne na veku boxu zo zliatiny hliníka. Box nielen chránia, ale majú aj otvory pre kotvenie batožiny. Box má dva uzamykateľné zámky a samozrejmosťou je jeho vodeodolnosť. Pre inštaláciu požíva rýchloupínací systém bez použitia náradia.

    Expedičný reflektor

    Silné prídavné LED svetlo vpredu sa zapína samostatne a má dve farby. Pre potrebu extrémnej viditeľnosti je tu silné biele svetlo, pre nerušivé skúmanie terénu sa dá prepnúť na žltý teplý svetelný tok.

    Motor

    Najnovšia platforma motora V-Twin so vstrekovaním Bosch. Vyšší výkon u verzie G3 o 16% je premietnutý v celom spektre otáčok.
    Ride-By-Wire.


    3 mapy riadenia motoru

    SPORT:
    Agresívna odozva plynu so 100% nábehom výkonu.
    NORMAL:
    Lineárna odozva plynu pre všestranný deň.
    WORK:
    Hladká krivka výkonu s maximálnou mierou šetrnosti voči rotujúcej technike.

    4x mód EPS

    AUTO:
    Progresívny elektronický posiľňovač riadenia
    MIN:
    Športový režim s citlivým
    zásahom pre nerušený dynamický zážitok z jazdy.
    MID:
    Bežný režim pre všestrannú odozvu podľa situácie.
    MAX:
    Pracovný režim s optimálnym výkonom s dôrazom na presné potreby jazdca.

    Asistenti bezpečnosti

    DAC:
    Zjazd dole svahom stráži elektronický asistent.
    Burst Sensor:
    Monitoruje EFI a rieši v reálnom čase výkon motora.

    Plne laditeľný podvozok

    Všetky štyri tlmiace jednotky sú nitrogénové, s progresívnymi pružinami, plne nastaviteľné, expresne prestaviteľné voľne rukou v spodnej aj vrchnej polohe..

    CFMOTO CVT

    Variátor: Najmodernejšie technológie z dielne CFMOTO. Optimalizované sanie vzduchu s reakčným čidlom vysokej teploty.
    Hladký, účinný prenos sily. Dlhšia životnosť remeňa.

    Poradí si s extrémnym terénom

    Zadný i predný diferenciál je elektronicky uzamykateľný, v prípade potreby môžete siahnuť po plnej uzávierke 4×4.

    Priechodnosť na hranici nemožného

    Nájazdové uhly vpredu / vzadu až 90°. Predný stabilizátor.
     

    LED technika

    Na oboch koncoch je stroj vybavený inovovanou LED technológiou.
    Maximálny výkon aj v zlých podmienkach viditeľnosti.

    CFMOTO Gladiator X1000 Overland G3